2011. március 26, szombat

 2011.03.26. 09:15

Túléltük (nem ezért festek úgy a képen, mint egy szabadnapos kísértet). Mindkét előadás jól sikerült, remélhetőleg előbb-utóbb meg is fognak jelenni, ami aztán külön öröm. Készülődés közben volt szerencsém A kis kavicsot olvasni Lovas Ildikótól és szerencsétlenségem A temesvári lányt Schaffer Erzsébettől...  Még Tallér és Szvoren Edina szövegeivel is ismerkedgettem... Mindenesetre egyre szívesebben dobnék össze egy fejezetet a magyar kortársak anyaregényeiről. Meghallgattam legalább két lengyelt, akik funkcionálisan magyar anti/feministák, mindenesetre jó lenne keríteni egy cseh/szlovák partneregyetemet, és olyan csuda konferenciát rittyenthetnénk egymás anti/feminista irodalmáról... Hát, most épp ilyesmiről álmodozok. Egy héten belül jelez a Studia Wschodnie, mélyre merülök a kutatásban. Végre belekezdtem Joanna Olczak-Ronikier "W ogrodzie pamieci" c. könyvébe - ha már konferencián is említettem, igazán nem kerülgethetem tovább. Felmondtuk a lakást június végével... ebből is látszik, hogy lassan, de biztosan közeleg az ösztöndíj vége.

A bejegyzés trackback címe:

https://lengyelanya.blog.hu/api/trackback/id/tr792772506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása