2011. június 2, csütörtök

 2011.06.02. 19:52

Tudom, nem kesergek. Lassan átcsavarozom az agyam a feladatnak megfelelően, megírtam a félévzáró lengyeltesztet, lefűzettem sok száz oldal fénymásolatot, főztem egy Omniát, lerajzoltam a disszertációm, és elolvastam a Cribsheet felhalmozódott számait, ami szerencsére épp elég ahhoz, hogy a pedagógiai érdeklődésemet csillapítsa. Mert a lelkem mélyén mindig kicsit filozófiatanár vagyok, de mit lehet tenni - két és fél éve nézem jó kéthetente a közigállást, és csak egyetlen egyszer kerestek filozófiára embert, azt is valahol túl messze, talán Pécsen. Márpedig ott is van filozófus bőven. De esküszöm, boldog voltam, amikor láttam, hogy a világ szebbik felén nem röhögik ki az embert, ha ilyen furcsa vágyai vannak, vagy akár egyetemi oktatóként visszamegy egy általánosba a szépségről vitakörözni kiskölkökkel. Egyszerűen nem tudok mást csinálni, mint vigyorogni, amikor azt mondják, "I like Philosophy Club, because..."

https://www.youtube.com/watch?v=DAqeQYfrLNs

A bejegyzés trackback címe:

https://lengyelanya.blog.hu/api/trackback/id/tr882952393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása